
OGŁOSZENIE O NABORZE
KANDYDATÓW NA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA Z ZAKRESU Administrowanie stronami www w oparciu o system CMS WordPress dla studentów i studentek czterech ostatnich semestrów studiów jednolitych, I oraz II stopnia Uniwersytetu Śląskiego
w ramach projektu „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”
POWR.03.05.00-00-Z301/18-00
Koordynator Projektu ogłasza nabór na szkolenie z zakresu Administrowanie stronami www w oparciu o system CMS WordPress dla studentów i studentek Uniwersytetu Śląskiego.
NABÓR ODBĘDZIE SIĘ W DNIACH 04 października – 14 października 2022 do godz. 15.30
Dokumenty należy składać w formie papierowej
Szkolenie odbywać się będzie w formule online przez 2 dni dla każdej grupy w godz. 9:00-16:00
Termin realizacji szkolenia:
Grupa I: 05-06.11.2022 Grupa II: 12-13.12.2022
Komplet dokumentów zawiera:
Załącznik nr 1b Formularz zgłoszeniowy
Załącznik nr 2b Deklaracja uczestnictwa
Załącznik nr 3b Formularz danych osobowych
Załącznik nr 4b Oświadczenie uczestnika
Załącznik nr 5b Karta wyboru formy wsparcia
Proszę o dostarczenie wydrukowanych oraz odręcznie podpisanych dokumentów rekrutacyjnych potwierdzonych przez Dziekanat Państwa Wydziału
do pokoju 0.35 w Rektoracie ul. Bankowa 12 Katowice (parter).
Osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności mogą składać dokumenty w formie elektronicznej (skan lub zdjęcie) drogą mailową na adres juwm.zintegrowane@us.edu.pl ,a następnie uzupełnienie oryginałów w terminie nie późniejszym niż w dniu rozpoczęcia szkolenia. Również wymagane jest potwierdzenie danych z Dziekanatu. Tylko osoby, które złożą komplet dokumentów będą brane pod uwagę przy rekrutacji. UWAGA: Załączniki od 1 do 4 składa się tylko raz a załączniki nr 5 odpowiednio do każdego ogłoszenia.
Na załączniku nr 5b prosimy o wpisanie grupy, do której chcecie się Państwo zrekrutować
Udział w szkoleniu jest bezpłatny, a liczba miejsc jest ograniczona.
W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów decyduje kolejność zgłoszeń.
Szkolenie będzie odbywało się on-line.
W szkoleniu weźmie udział maksymalnie 8 osób w grupie.