Przejdź do treści

Szkolenie pn. "Marketing wydawniczy w mediach społecznościowych"

Dodane przez agnieszka.neck… - pon., 10/04/2021 - 17:59
otwarty laptop, otwarta książka, ręka pisząca na klawiaturze

Trwa rekrutacja na szkolenie pn. "Marketing wydawniczy w mediach społecznościowych" – to nowe bezpłatne szkolenie dedykowane studentom twórczego pisania i marketingu wydawniczego, które zostanie przeprowadzone w trybie zdalnym dla dwóch grup (każda grupa po 10 osób):

Grupa 1: 21.10.2021; 22.10.2021; 23.10.2021; 28.10.2021; 29.10.2021; 30.10.2021
Grupa 2: 4.11.2021; 5.11.2021; 6.11.2021; 12.11.2021; 13.11.2021; 18.11.2021

Zajęcia pozwolą przygotować uczestników kursu do skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych i innych narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji czy samorządu. Dzięki zajęciom zostanie zwiększona świadomość roli tych kanałów w komunikacji z klientami. Uczestnicy warsztatów poznają specyfikę najważniejszych social mediów i marketingu internetowego, dowiedzą się, w jaki sposób utrzymać zainteresowanie klientów i jakiego rodzaju materiały publikować, by przynosiły
pożądane efekty.

Zakres szkolenia:
1. Specyfika social mediów (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, LinkedIn).
2. Trendy w social mediach.
3. Strategie w social mediach.
4. Przydatne narzędzia w social mediach.
5. Reklama na Facebooku i w innych SM.
6. Marketing wpływu (influencing).
7. Czas i częstotliwość wpisów na SM.
8. Reklama natywna.
9. Monitoring i mierzenie działań w social mediach.
10. Social listening i monitoring. Mierzenie sentymentu wypowiedzi.
11. Specyfika pisania do internetu.
12. Hashtagi.
13. Dobre praktyki obsługi klienta w mediach społecznościowych i najważniejsze
wytyczne.
14. Reakcja na negatywne komentarze.
15. Kryzys w social mediach.
16. Chatboty.


Szkolenie poprowadzi Rafał Sowiński – kulturoznawca, copywriter, social media manager, wykładowca. Prowadzi własną działalność, w ramach której przeprowadza działania marketingowe, copywriterskie i szkoleniowe dla agencji kreatywnych, działów marketingu i innych organizacji; communications specialist w firmie Quantum Software, wcześniej team leader zespołu social media w firmie Columbus Energy I content designer w Option 360 Agency; przed tym związany z III sektorem i branżą koncertową.

Wyniki rekrutacji zostaną podane 20 października 2021 r.