Przejdź do treści

Szkolenie dla pracowników pn. "Digital Marketing i Social Media dla humanistów"

Dodane przez agnieszka.neck… - pon., 11/22/2021 - 11:43
czytanie książki

Trwa rekrutacja na szkolenie pn. „Digital Marketing i Social Media dla humanistów”. Dokumenty należy dostarczyć do Działu Projektów do 2 grudnia 2021 r. 

Szkolenie w formule online pn. „Digital Marketing i Social Media dla humanistów” dla pracowników dydaktycznych i badawczo-dydaktycznych Wydziału Humanistycznego, którzy wykorzystają nabyte podczas szkolenia umiejętności na prowadzonych przez siebie zajęciach dydaktycznych, takich jak na przykład: analiza i kreacja tekstu perswazyjnego, współczesne wydawnictwa, ruch wydawniczy, dziennikarstwo w internecie, PR, marketing internetowy. Celem szkolenia jest omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi, takich jak Google Adwords czy Google Analitycs. Szkolenie powinno również rozwijać inne kompetencje z zakresu marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO czy content marketingu. 

W trakcie szkolenia wykorzystane zostaną co najmniej następujące metody dydaktyczne: wykład/webinarium, prezentacja z praktycznymi przykładami, case studies, dyskusja, wymiana doświadczeń między uczestnikami, materiały video.

W zakres usługi szkoleniowej wchodzi: 

  • Przeprowadzenie szkolenia dla 1 grupy maksymalnie 8-mio osobowej w formule online w wymiarze 24 godzin realizowanych w modułach scharakteryzowanych poniżej;

  • zapewnienie rozwiązań technicznych dla realizacji szkolenia w formie zdalnej z udziałem trenera i uczestników (webinarium) w tym zapewnienie możliwości połączenia dla uczestników z poziomu przeglądarki internetowej (w oparciu o technologię webcast). Zastosowane rozwiązania technologiczne mają umożliwiać połączenie audio i video, prowadzenie czatu, pracę w podgrupach, udostępnianie ekranu/plików; przeprowadzenie ankiet i testów;

  • przygotowanie materiałów szkoleniowych pomagających w wykorzystaniu uzyskanej wiedzy i doskonaleniu nabytych umiejętności;

  • umożliwienie pracy na konkretnych aktualnych case studies;

  • wystawienie przez Wykonawcę zaświadczenia każdemu uczestnikowi po zakończeniu szkolenia;

Minimalny zakres tematyczny szkolenia winien obejmować zagadnienia:

Dzień 1. 6h

Moduł I. Digital marketing

  1. E-marketing – rozwój i kluczowe trendy na rynku internetowym

  2. Rynek reklamy online w Polsce – potencjał i struktura rynku, definicje i pojęcia.

  3. Planowanie skutecznych kampanii reklamowych online

  4. Cele kampanii reklamowych i wskaźniki efektywności w digitalu (KPI)

  5. Badanie i definiowanie grup docelowych (persony)

  6. Planowanie i dobór powierzchni reklamowej w Internecie

  7. Skuteczne przekazy reklamowe (język i grafika reklam, aspekty techniczne)

  8. Monitoring i optymalizacja działań reklamowych

Dzień 2. 6h

Moduł II

  1. Google Analitycs – przegląd najważniejszych funkcjonalności i raportów

  2. Kanały komunikacji i narzędzia reklamowe w digital marketingu – przegląd

  3. Strona www – najnowsze trendy i skuteczne rozwiązania w projektowaniu stron www (w tym także landing page, microsite)

Dzień 3. 6h

Moduł III

  1. Search Engine Marketing

  2. SEO Search Engine Optimization

  3. SEA – Search Engine Advertising (Pay Per Click (Google Ads – podstawowe funkcjonalności, tworzenie kampanii PPC – struktura konta, dobór słów kluczowych [long tail], copywriting w reklamie, optymalizacja kampanii reklamowych)

  4. Content marketing – rodzaje treści i kanały dystrybucji treści, narzędzia, copywriting i webwriting, monitoring i pomiar efektywności działań)

Dzień 4. 6h

Moduł IV Social media

  1. Największe platformy społecznościowe i typologia użytkowników mediów społecznościowych w badaniach

  2. Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn – charakterystyka odbiorców, specyfika serwisów, możliwości reklamowe

  3. Dobre praktyki tworzenia skutecznych treści w social mediach

  4. Rynek influencer marketing 

  5. Kryzysy w mediach społecznościowych

  6. Co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?

  7. Przegląd narzędzi do social mediów

  8. Wideo marketing – trendy, definicje i standardy reklamy video (formaty, modele rozliczeń)

  9. Reklama na YouTube – potencjał, przegląd formatów reklamowych, modele obecności marki na YouTube