Przejdź do treści

Warsztaty dla studentów Wydziału Nauk Społecznych

Dodane przez elzbieta.moczu… - pt., 11/26/2021 - 14:04
Logo Uniwersytetu Śląskiego

Zaproszenie do udziału w warsztacie dla studentów Wydziału Nauk Społecznych

 

Serdecznie zapraszamy studentów II i III roku studiów pierwszego stopnia oraz I I II roku studiów drugiego stopnia na warsztat z zakresu specyfiki działania firmy prowadzącej badania z wykorzystaniem nowoczesnych metod badawczych o charakterze ilościowym i jakościowym.

Uczestnicy warsztatu dowiedzą się, między innymi:

  • jak funkcjonuje rynek badań marketingowych/społecznych;
  • jak działają agencje badawcze;
  • kim są klienci i dostawcy usług dla agencji badawczych;
  • jak przebiega proces badawczy, realizowany przez agencję badawczą.

Ponadto będą mieli okazję zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie:

  • projektowanie badania z punktu widzenia różnych zaangażowanych podmiotów;
  • przygotowania briefu;
  • przygotowania oferty;
  • przygotowania symulacji realizacji procesu badawczego.

 

Warsztat odbędzie się w dniu 07.12.2021 (wtorek) w godzinach 11.30-15.30 w formie zdalnej.

 

Udział w warsztacie jest bezpłatny. Po zakończeniu warsztatu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa.

 

Rekrutacja na warsztat odbędzie się  w terminie: 29.11-02.12.2021r
Komplet dokumentów potrzebnych do zgłoszenia jest dostępny pod linkiem: https://uniwersytetslaski-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/katarzyna_glaz_o365_us_edu_pl/Eur1eq_6YJxDrxraRvybw5UB6eL5haafd3GqYnKJLqNmqA?e=g9u27e

Proszę pobrać i wypełnić dokumenty znajdujące się w linku.

 

Oryginały dokumentów  PODPISANE WŁASNORĘCZNIE, proszę składać w pokoju 10A  w godzinach 9.00-14.30.

 

UWAGA: W załączniku nr 1 średnią potwierdza dziekanat.

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 32 359 18 14 lub mailowy: katarzyna.glaz@us.edu.pl.

 

* Szkolenie poprowadzi Piotr Idzikod kilkunastu lat profesjonalny badacz rynku. Od 14 lat Dyrektor Zarządzający MASMI, od 11 w roli kierującego polskim biurem. Poprzednie doświadczenia zbierał w Polsce (TNS) i zagranicą (GfK Ukraine). Zrealizował dziesiątki badań w kraju i regionie CEE. Z chęcią łączy badania offline z nowoczesnymi metodami badawczymi. Jego konikiem są procesy w duchu human centric dające głębokie insighty i zrozumienie zachowań i motywacji konsumentów. Magister socjologii, oraz licencjat marketingu i zarządzania oraz stosunków międzynarodowych. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii i ESOMAR. W tym pierwszym autor artykułów, mówca w ramach inicjatywy Praktyka Nauce – Nauka Praktyce, gospodarz sesji plenarnych różnych konferencji.