Przejdź do treści

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW na uczestników szkolenia „Pisanie i redagowanie tekstów dla mediów, reklamowych i na potrzeby własne uczelni” dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uniwersytetu Śląskiego

Dodane przez karol.mazur@us… - wt., 11/14/2023 - 14:24
Ogłoszenie o naborze dla kadry administracyjnej i kierowniczej

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW

Na uczestników „Pisanie i redagowanie tekstów dla mediów, reklamowych i na potrzeby własne uczelni” dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uniwersytetu Śląskiego w ramach projektu „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany” POWR.03.05.00-00-Z301/18-00

 

NABÓR ODBĘDZIE SIĘ W DNIACH: 15 – 22 listopada 2023 

Termin szkolenia: 27, 28 i 29 listopada 2023

każdego dnia w godzinach 9.00-15.30 (w sumie 24h dydaktyczne)

 

 

Dokumenty należy składać w formie papierowej

Uczestnikiem szkolenia może być pracownik kadry administracyjnej i kierowniczej, który w wyznaczonym terminie dostarczy do Działu HR do pokoju 421, ul. Bankowa 14 komplet dokumentów* (dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane). Pracownicy kampusów Cieszyn, Chorzów i Sosnowiec oraz osoby z niepełnosprawnościami mogą dostarczyć dokumenty w formie elektronicznej (skan lub zdjęcie) na adres juwm.zintegrowane@us.edu.pl, a następnie dostarczyć oryginały przed rozpoczęciem szkolenia.  Nadmieniamy, że zgodnie z wytycznymi programu POWER oraz obowiązującym regulaminem rekrutacji, warunkiem formalnym uczestnictwa w szkoleniu jest dostarczenie kompletu wymaganej dokumentacji w wersji papierowej przed rozpoczęciem szkolenia. W związku z pojawiającymi się pytaniami odnośnie możliwości wykorzystania w procesie rekrutacji podpisu elektronicznego, informujemy, że biorąc pod uwagę ww. regulacje oraz formalnie niezakończony proces wdrażania elektronicznego obiegu i archiwizacji dokumentów w Uniwersytecie, dokumenty podpisane z jego użyciem nie będą przyjmowane. 

UWAGA!  W załączniku nr 7b wymagany jest podpis bezpośredniego przełożonego. Jeśli uzyskanie podpisu przełożonego na dokumencie w terminie rekrutacji nie jest możliwe, prosimy o przekierowanie maila ze zgodą bezpośredniego przełożonego na udział w szkoleniu oraz przyznaniem 0-1 pkt za tematykę formy wsparcia zbieżną z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy (adres email: juwm.zintegrowane@us.edu.pl).

Komplet dokumentów zawiera:

Załącznik nr 2 b Formularz zgłoszeniowy dla pracowników kadry kierowniczej i administracyjnej

Załącznik nr 3 b  Deklaracja uczestnictwa w Projekcie

Załącznik nr 4 b  Formularz danych osobowych uczestnika Projektu

Załącznik nr 5 b Oświadczenie uczestnika projektu

Załącznik nr 7 b Wzór karty zgłoszenia do formy wsparcia dla pracowników kadry administracyjnej

Rekrutacja odbywa się na podstawie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie pracowników kadry akademickiej, kadry kierowniczej oraz kadry administracyjnej.

W szkoleniu weźmie udział maksymalnie 10 osób w grupie.

Szkolenie będzie odbywało w sali 422 w budynku przy ul. Bankowej 14 (I piętro). 

*komplet dokumentów (załączniki 2,3,4,5,7) dotyczy pracowników, którzy nie brali udziału w szkoleniach w ramach projektu „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”; w przypadku, gdy pracownik wypełnił już wcześniej dokumenty prosimy o dostarczenie jedynie załącznika 5b i 7b.

PROGRAM SZKOLENIA